Зимова сесія зустрічей професійних спільнот
З 08.01. по 10.01. 2025 року відбулися зимові засідання професійних спільнот нашої громади. Одним з питань, що розглядалися, було питання впровадження діяльнісного підходу.
Учасники спільнот поділилися успішними кейсами, як вони застосовують діяльнісний підхід у своїй практиці. Вчителі різних предметів працювали разом над створенням міждисциплінарних проєктів, які відповідають принципам діяльнісного підходу. Розробляли загальну концепцію, завдання для учнів, критерії оцінювання. Практичні майстер-класи, на яких учителі вчилися використовувати методи проблемного навчання, дизайн-мислення чи STEM-технології. На онлайн-зустрічах вчителі обмінювалися практичним досвідом роботи щодо організації та проведення дистанційного уроку; розглядали інноваційні технології навчання, нестандартні прийоми активізації пізнавальної діяльності учнів; активізації творчих здібностей, розвиток творчого потенціалу кожного педагога. Піднімалося питання медіаграмотності. Підводилися підсумки ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад, конкурсів. Підбивалися підсумки освітнього процесу за І півріччя – аналізувалися досягнення та проблеми, складалися перспективи з планування на наступний період.
Виступили з презентацією власного досвіду роботи за міжатестаційний період вчителі, що атестуються, поділилися «секретами» професійної діяльності фахівці психологічної служби. Після закінчення роботи професійної спільноти «Хвиля виховання» пролунала фраза "Не засідання було, а фурор - цікаво, динамічно, захопливо." Так пройшли всі засідання без винятку. Але хочу відмітите те, що вразило – це виступи Дейнекіної Оксани Олександрівни «Організація та проведення медіаграмотного спринту для учнів 7-8 та 10-11 класів». Наголошую, що з 10.01 цей спринт будуть бігти вчителі нашої громади. Виступ учителя фізики Іванової Наталії Юріївни, яка поділилася досвідом роботи з теми «Застосування інтерактивних дошок для викладання фізики в умовах дистанційного навчання». Майстерка Соколенко Юлії В`ячеславівни - з "оживлення" історичних персонажів за допомогою ШІ. Вразив виступ Марінової Валентини Борисівни, вчителя початкових класів, "Мотивація через інтерактивність: Падлет САУНБОРД у дистанційному навчанні». Можна продовжувати…. Таких виступів було багато.
ВЧИТЕЛЬ – ЦЕ НАСТАВНИК. ВІН НАПРАВЛЯЄ ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНЯ, ДОПОМАГАЮЧИ ЙОМУ, ДЕ НЕОБХІДНО, ТА ЗАЛИШАЮЧИ ЙОГО ДІЯТИ ТАМ, ДЕ ВІН ЦЕ МОЖЕ ЗРОБИТИ САМОСТІЙНО!