A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти м. Новогродівка
Дітей вчить те, що їх оточує. Марія Монтессорі

Створення сучасного освітнього простору в умовах євроінтеграції України

Дата: 28.12.2022 12:31
Кількість переглядів: 2

            Євроінтеграційні прагнення України у сфері освіти і науки відображені в реформах Міністерства освіти і науки України. Вони покликані покроково впроваджувати найкращі стандарти європейської освітньої і наукової традиції в українському суспільстві.  Розробка та застосування інноваційних технологій навчання в умовах приєднання України до європейської освітньої системи, а також діагностика якості знань носять системний характер, що дозволяє забезпечити взаємозв’язок між усіма елементами освітнього процесу, підвищує рівень його керованості та навчально-методичного забезпечення. 27 грудня 2022 року в Новогродівському ЗЗСО І-ІІІ ступенів №10 ім. Тараса Шевченка відбулось відкрите засідання педагогічної ради–консиліуму за присутності консультанта КБНУ «ЦПРПП Новогродівської міської ради» Ірини Мироненко.

Порядком денним передбачався розгляд наступних питань:

  1. Поступ євроінтеграції у напрямі підвищення якості освіти в Україні.
  2. Сучасний урок як віддзеркалення інтеграції в європейський освітній простір.
  3. Соціальна готовність учителя до професійної діяльності в умовах інтеграційних процесів.
  4. Виховний потенціал освітнього процесу в період євроінтеграційних змін.
  5. Самопрезентація  власного досвіду роботи вчителями, які атестуються в поточному навчальному році.

          Колектив однодумців розуміє, що кожний робить спільну справу на своєму рівні, уявляє освітню вертикаль від вчителя до МОН України.  Міністерство працює над оновленням та затвердженням Дорожньої карти інтеграції України до Європейського дослідницького простору та відновленням Рамкової угоди з ЄС про наукове та технічне співробітництво. Усі великі люди починають із навчання у школі. Учителі на своїх робочих місцях, своєю щоденною працею на вимогу держави розв’язують євроінтеграційні завдання: модернізація системи контролю якості знань; створення шкільної системи управління якістю навчання; розробка форм нової документації; створення навчально-методичного забезпечення; модернізація схеми фінансування; залучення здобувачів освіти в управління освітнім процесом; розробку інтерактивних комплексів навчально-методичного забезпечення; розвиток академічної мобільності (свободи) вчителів. Водночас педагогічний колектив закладу усвідомлює те, що ці зміни не повинні призвести до втрат кращих традицій, заперечення національних ознак якості освіти. Євроінтеграція не повинна призводити до невиправданої перебудови тих традицій вітчизняної освіти, які є національним надбанням української  школи, зокрема широкий спектр і фундаменталізація знань здобувачів освіти, що формують світогляд молодої людини та майбутнього фахівця. Педагогічні працівники, які атестуються в поточному навчальному році презентували власний досвід роботи і довели, що  запровадження інноваційних освітніх технологій у щоденній праці спрямовано на перехід від педагогічного традиціоналізму до нових форм і методів навчання, орієнтованих на формування творчої особистості, яка вміє поєднувати в різних варіантах теоретичні завдання, наукові здобутки з вирішенням питань, які виникають на практиці; підвищення творчої активності під час занять шляхом упровадження ділових і рольових ігор, ігрового проєктування, „кейс-методів”, брифінг-семінарів, тренінгів тощо; посилення мотивації учнів до самостійної роботи з метою поглиблення знань і здобутих вмінь та навичок;  забезпечення наскрізної комп’ютерізації освітнього процесу та створення комп’ютерних систем його підтримки; підвищенні якості знань здобувачів освіти.

         Отже, присутні були єдині  в тому, що при розумній організації запровадження нових інноваційних технологій навчання можна очікувати значних позитивних результатів, а саме: посилення навичок самостійної роботи, планування свого часу;  підвищення інтересу та поглиблення знань по напрямках, які найбільше цікавлять випускників закладу;   можливість систематичного контролю якості знань здобувачів освіти. Новогродівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів №10 ім. Тараса Шевченка для учнів та їх батьків є оберегом любові та добра, а для вчителів – невичерпним джерелом творчості та натхнення. Інтеграція української освіти у європейський та світовий освітній простір можлива лише за умов реформування та модернізації загальної середньої освіти. Це буде вагомим внеском у перспективне майбутнє нашого суспільства та сприятиме визнанню держави Україна серед рівноправних членів Європейського Союзу.

 



« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано