Дослідження якості інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами
У період з 10 до 24 грудня 2020 р. було проведено дослідження якості інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами на замовлення Державної служби якості освіти України в межах ініціативи «Система забезпечення якості освіти», яка впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe).
«Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) є проєктом міжнародної технічної допомоги, що реалізується компанією Alinea International та фінансується Урядом Канади. Методологічну підтримку дослідження забезпечила дослідницька агенція «Vox Populi Agency».
Дослідження якості інклюзивної освіти проведено у грудні 2020 – січні 2021 року якісними методами – за допомогою глибинних інтерв’ю з ключовими респондентами та фокус-групових дискусій на онлайн платформі ЗУМ і телефоном. Участь у дослідженні взяли батьки дітей з особливими освітніми потребами, випускники шкіл з особливими освітніми потребами, керівники/заступники керівників закладів загальної середньої освіти, в яких організовано інклюзивне навчання для дітей з особливими освітніми потребами, вчителі та асистенти вчителів інклюзивних класів.
Дане дослідження проводилося з метою отримання комплексної інформації про наявні практики, досвід впровадження інклюзивного навчання у закладі освіти та вироблення рекомендацій щодо того, які практики потребують змін, перегляду для підвищення якості інклюзивного навчання та більшого задоволення потреб дітей з особливими освітніми потребами (ООП) та інших учасників процесу – батьків, педагогів, адміністрації шкіл та ІРЦ.
Повна інформація щодо дослідження за посиланням https://drive.google.com/file/d/11A1jIrTvaP_cuuS1-VBuf4PeNccyP1Br/view?usp=sharing.