Увага! Оголошення!
Дата: 28.05.2020 09:03
Кількість переглядів: 23
Шановні мешканці м. Новогродівки!
З 01 червня 2020 року відновлюється робота закладів дошкільної освіти м. Новогродівка:
три групи у закладі дошкільної освіти №9 «Золотий ключик»,
три групи у закладі дошкільної освіти №11«Берізка»,
три групи у закладі дошкільної освіти №35 «Райдуга»,
дві групи у закладі дошкільної освіти №34 «Білочка».
Порядок прийому дітей:
- наповнюваність груп до 15 осіб. Діти приймаються до закладу дошкільної освіти при наявності медичної довідки про стан здоров’я дитини з закладу охорони здоров’я, заяви батьків. (У пріоритеті – діти, батьки яких працюють, матері-одиначки, неповні сім'ї (за наявності довідок з місць роботи));
- батьки та супроводжуючі особи повинні одягати респіратор або захисну маску (у тому числі саморобну), так, щоб були покриті ніс та рот. Очікування на території повинно бути обмежено;
- температурний скринінг дітей проводять при вході (початковий) у заклад та кожні 4 години (поточний) з занесенням показників у відповідний журнал. Діти, в яких виявлено температуру тіла понад 37,2 °С або ознаки респіраторних захворювань:
- при проведенні початкового температурного скринінгу - не допускаються до відвідування;
- при поточному скринінгу - ізолюються з відповідним інформуванням медичного працівника та батьків.
Всі протиепідемічні заходи, спрямовані на захист дітей (термометрія, миття рук, навчання правилам етикету кашлю тощо) проводяться в ігровій формі та за особистим прикладом працівників закладу.
На період карантину забороняється:
- використання багаторазових (тканинних) рушників;
- використання м'яких іграшок;
- використання килимів з довгим ворсом;
- перебування у вуличному взутті всередині приміщень;
- проведення масових заходів (вистав, свят, концертів) за участі дітей з більш, ніж однієї групи та за присутності глядачів (відвідувачів).
На період карантину рекомендується:
- проводити додаткові ігри та вправи, які б доносили дітям важливість індивідуальних заходів профілактики та фізичного дистанціювання;
- надавати пріоритет активностям, що проводяться на відкритому повітрі;
- переформатувати розміщення в кімнатах для занять таким чином, щоб забезпечити максимальне фізичне дистанціювання;
- обмежити заняття та ігри, що передбачають безпосередній фізичний контакт між дітьми та персоналом;
- обмежити заняття та ігри, що потребують використання значної кількості додаткового інвентаря;
- обмежити сенсорні заняття та ігри (наприклад ліпка);
- забезпечити адаптивне харчування, що дозволяє мінімізувати кількість дітей, що харчуються одночасно, або одночасно перебувають за одним столом.