Організація роботи дистанційного навчання дітей з особливими потребами
Шановні колеги! Студія онлайн-освіти EdEra пропонує інформацію щодо організації роботи дистанційного навчання дітей з особливими потребами.
Визначаємося з поняттями
Дитина з особливими освітніми потребами? Або з додатковими потребами? Особливі люди? Люди з особливими властивостями? З обмеженими здібностями? Все ще не знаєте, як правильно? Дивіться відео.
Техніки, щоб зменшити стрес і тривожність
- Посібник «Релаксація для дітей удома, щоб зменшити стрес і тривожність».
- Приклад «Термометру настрою»
- Сигнальні картки для друку
Інструкції для сервісів:
- Google Календар як органайзер для вчителів та учнів
Безкоштовні онлайн-курси:
- Онлайн-курс «Робота вчителів початкових класів із дітьми з особливими освітніми потребами». Докладніше про курс за покликанням.
- Онлайн-курс «Участь батьків у організації інклюзивного навчання». Докладніше про курс за покликанням.
Корисні покликання
-
Стаття «Як організувати дистанційне навчання для дітей з ООП. Досвід вчителів»
-
Посібник «Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання»
-
Матеріали для уроку про коронавірус і здоров’я від ГО «Бачити серцем»
-
Методичні рекомендації «Гіперактивна дитина у класі. Стратегії реагування та організація навчального середовища»
-
Методичні рекомендації «Дитина з аутизмом в закладі освіти»
-
Методичні рекомендації «Діти із синдромом Дауна: факти, навчання, допомога»
-
Методичні рекомендації «Спільне викладання в інклюзивному класі»
-
Методичні матеріали «Індивідуальна програма розвитку»
-
Методичні матеріали «Міжнародні документи зі сфери інклюзивної освіти»
-
Посібник «Технології психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в освітньому просторі»
-
Посібник «Школа для кожного»
-
Добірка відео «Інклюзія — онлайн»
-
Кінофільми, що допомагають зрозуміти реакції на фрустрацію, стрес та травму і знайти слова для висловлення почуттів і розради